Past is Past


Hai, Assalamualaikum, Ya Allah setahun lebih dah tak update blog ni. Bukan apa, cuma sibuk sikit sekarang ni. ''Ya'', semua ini ada hikmah kan? Terimakasih kepada sesiapa yang tetap sokong Awani dari belakang sejak Awani kena viral dulu hingga sekarang. Terimakasih sangat sangat! Tanpa korang siapa lah saya. Hikhik cewahh ayat! Tak tak, ikhlas dari hati ni :)

Tahu tak, Lepas kena viral tu segalanya berubah. Cuma pada permulaannya Awani langsung tak pandai kawal diri. Langsung tak bijak pilih kawan dan sekarang, Alhamdulillah. Awani bersyukur sangat ada kawankawan yang sentiasa sokong dan beri nasihat Mak ayah juga tak pernah lekang suruh sentiasa bersyukur dan jangan sombong kerana Awani hanya datang dari video couple seminggu tu je. 

Ye lah, bila kita dah senang sikit, Dah ada duit sendiri semua Allah akan beri dugaan yang lain pula kan? Cuma kami sekeluarga yang tahu apa yang kami alami dan sebenarnya ada bersangkut dengan kesan viral itu dulu. Awani dan akak selalu cakap, Kalau awani tak kena viral sudah semestinya tidak akan wujudnya @siputerishop . 

Lepasni awani akan jadi yang lebih baik dan terus kuat untuk tempuhi segalanya. InsyaAllah. 

Kalau ade kerja apapa yang melibatkan internet, Mempromosikan apa apa ke boleh terus email Awani ye di missputeriawani@gmail.com tq :)


5 comments:

  1. ok la tuu . hidup kita ni kena bermula dari kejatuhan kita . supaya kita tak ulangi kesalahan tu lagi

    ReplyDelete
  2. tahniah semoga terus istiqomah untuk berubah menjadi baik....

    ReplyDelete
  3. awani.. oooo awani.. nk bgtau satu je.. awani ni sweet & cute sgt³.. 😊 tu je

    ReplyDelete
  4. awani.. oooo awani.. nk bgtau satu je.. awani ni sweet & cute sgt³.. 😊 tu je

    ReplyDelete

Copyright © 2013 Designed by Puteri Awani